Shoestore

Gyakran Ismételt Kérdések

Minden kérdésedre megtalálod itt a választ.

Ebben az esetben van lehetőség visszaküldeni.

A rendeles@shoestore.hu email címre szükséges levelet küldeni, megjelölni a rendelési azonosítót, valamint a szállításkor megadott nevet.

Természetesen 1 évig ezt is tudjuk garantálni, amennyiben ez a szakadás, sérülés gyártási hibából keletkezett.

Semmi ok az aggodalomra, sajnos előfordul hogy a csomagok késnek, természetesen mindig, minden termék megérkezik. Amennyiben ez az ÁSZF-ben megjelölt határidőig nem történne meg, visszafizetjük a termék teljes vételárát.

Az ÁSZF-ünkben található cégadatok alapján leellenőrizhető múltunk van.

A @shoestorehu instagram oldalon találhatóak vásárlói vélemények, melyek alapján több 100 elégedett vásárlónk van. 

Amennyiben mégsem érkezne meg, pénzvisszafizetést vállalunk.

A szállítási idő a szállítási módtól függ.

Ingyenes szállítás esetén körülbelül 5-10 munkanap, ettől sajnos csúszás előfordulhat a posta túlterheltsége miatt.

DHL esetén 3-8 munkanap, ebben az ha nem érkezne meg 8 munkanapon belül, visszafizetjük a DHL költségét.

A termékek Hollandiából érkeznek PostNL futárszolgálattal, majd ezt követően Magyarországon az MPL kézbesíti.

  1. A webáruházban leadott rendelést követően mi továbbítjuk a beszállító felé a rendelést.
  2. A termék csomagolása
  3. Postázás
  4. Megérkezik a csomag a PostNL kicserélőbe
  5. Repülővel átszállítják Magyarországra
  6. Nemzetközi Posta Kicserélő központ
  7. Szállítási címre kézbesítő posta
  8. Kézbesítés

 

Ebben az esetben a rendeléskor megadott szállítási címre kézbesítő postán átvehető a csomag, ezt javasoljuk, hogy minél előbb tegye meg. 

Természetesen van lehetőség nyomkövetési kódot kérni, amennyiben ez rendelkezésünkre áll, továbbítjuk email formájában.

A késés általában a posta túlterheltsége miatt szokott előfordulni, amennyiben késne a termék, abban az esetben a rendeles@shoestore.hu email címen van lehetőség érdeklődni a termék hollétéről.

Nem másolható tartalom.
0